Ändrade rutiner.

japp nu har vi nya rutiner, bättre rutiner!
Leo äter med 4 timmars mellanrum på dagarna. 150ml ersättning. funkar hur bra som helst, och mycker mindre magknip. Kvällen är bad kring 8tiden och sen laddar vi med 180ml ersättning sen sover han som en stock, till 5-6 på morgonen, sen 180 till sen sover till 9-10 . så har de varit flera dagar nu.  hur bra som helst!

Angående våran diet, så sket det sig för emil, men jag håller mig kvar så gått de går :) sen kan ju en och annan makaron slinka in, men de gör inget !  jag står still på -3kg. ett par till ska väl ner, sen får vi nöja oss.

ska snart ut och ta en cigg med heiikii och snacka skit, jag röker igen, en gång rökare , alltid rökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0