skrattar bäst ...

som skrattar sist.    200kr ,HAHAHAHAHA 10000 trodde du ja !! fyfan vilken loooooooser!

igår hade jag terapi för själen , det kallas även shopping med mig och mig själv !!! köpte en ny flaschig telefon LG optimus 2x eller vad den heter, håller på lära mig den, kanske har lärt mig den till jul eller så .... haha   alla appar hit och dit , jag fattar ingenting , men man måste ju hänga med i teknikvärlden. sen köpte jag 2 nya tröjor och 2 par strumpbyxor till hösten ! 

jag trodde jag skulle till tandläkaren idag, och hade planerat hela dagen efter det, men dom puckorna avbokar , jaha  nu ska jag sitta hära och chilla, gå ut på en promme och sen hämta mina hjärtan tidigare då tänkte jag.
det är skönt med egentid men tråkigt efter ett tag, man är väl van helt enkelt , med barnskrik och jäkelskap .

i morgon ska jag jobba kort dag,  herrejisses vad jobbigt att börja vara springvikare igen , var ju som ett tag sen man sprang på olika ställen varje dag nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0