jag vet jag vet .

jag är dålig på blogga jag vet , jag skyller på sommaren , på jobbet och på att jag är mamma .
för när jag kommer hem från jobbet vill jag ju vara med mina gullegrisar,  nu har leo tagit semester så nu behöver man inte stressa på dagis på mornarna iaf.

idag har vi varit på hägnan, med emils mamma å pappa , leosen lät med pipig röst "heeeeeeeeeeeeeej " hela tiden vi var där , för de var ju massa djur men han trodde allt var hundar, haha  och pippi (fåglar)  så "vovve, pippi och heeeeeej " sa han ganska mycket. han är bara så jävla härlig , ett riktigt busfrö men ändå en jävla lätt unge att ha å göra med.     

nu sitter jag här å glor, väntar på heikki vi skulle ta en rök och snacka lite skit.  en trevlig kväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0